Οργανώνουμε μετά τη γέννα μαθήματα από τη Birthlight γιόγκα που θα σας δώσουν την ευκαιρία να ανακτήσετε τη σωματική σας δύναμη και ευελιξία, να συνδεθείτε με το μωρό σας κανοντας μια ευχάριστη δραστηριότητα και να δικτυωθειτε με άλλες μητέρες.

Σκοπός των ασκήσεων είναι η αποκατάσταση των μυών που χρησιμοποιήθηκαν στην κύηση και τον τοκετό με μια σειρά από αναπνοές και στάσεις γιόγκα που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για μια νέα μαμά. Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στην ανάπτυξη της σωστής στάσης του σώματος και ειδικά της πλάτης για την καταπολέμηση του στρες που προκαλείται από τηνκακή στάση κατά τη διάρκεια του θηλασμου, το σηκώμα και τη μεταφορά του μωρού. Το πρόγραμμα δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ενίσχυση της πλάτης, της κοιλιάς και του πυελικού εδάφους, καθώς και την ανακούφιση της έντασης σε περιοχές όπως ο λαιμός, οι ώμοι και η πλάτη. Δεν απαιτείται προηγούμενη εμπειρία.
Καθ 'όλο το μάθημα θα έχετε τη δυνατότητα να συμπεριλάβετε το μωρό σας στις ασκήσεις ή άπλα να τον/την έχετε κοντά σας σε μια κουβέρτα. Τα μωρά, επίσης, μπορούν να απολαύσουν μια σύντομη αλληλουχία από απαλές κινήσεις και μασάζ που τους επιτρέπει να μοιράζονται τα οφέλη της τάξης,

Πώς είναι η τάξη;

Ο ρυθμός της τάξης είναι ήπιος και αργός ώστε να ληφθούν υπ΄όψη οι επιπτώσεις της πρόσφατης εγκυμοσύνης σας, όπως η μειωμένη σταθερότητα στις αρθρώσεις και η ατονία. Η τάξη είναι κατάλληλη για αρχάριες στη γιόγκα, καθώς και για πιο έμπειρες. Η τάξη είναι πολύ αυθόρμητη και ζωντανή και δεν υπάρχει καμία απολύτως πίεση ή προσδοκία για το μωρό σας να "συμπεριφέρεται" κατά κάποιο τρόπο!

Καθ'όλη την τάξη,
οι μητέρες μπορούν να θηλάσουν και να ασχοληθούν με τα μωρά τους και να επανενταχθούν στις ασκήσεις όποτε αισθανθούν ότι μπορούν. Υπάρχει χρόνος μετά από κάθε μάθημα να συνδεθείτε με τις άλλες γυναίκες και να μοιραστείτε τις εμπειρίες της μητρότητας!

Τι θα κάνουν οι άσκησεις για μένα;

Η τακτική άσκηση μετά τον τοκετό στο πρόγραμμά μας έχει πολλά πλεονεκτήματα και οφέλη. Μπορεί να ενισχύσει σημαντικά:


την ανάκτηση της στάσης σας μετά από την εγκυμοσύνη το κλείσιμο του σώματος σας μετά τον τοκετό την πρόληψη της ακράτειας και χαλάρωσης του κόλπου την αύξηση πάνω από όλα της αντοχής, της δύναμης και της ευημερίας τη μείωση του πόνου στη μέση και την πλάτη

την ενδυνάμωση των μυών και την αύξηση της σταθερότητάς τους (συμπεριλαμβανομένων των κοιλιακών)
τη μείωση του άγχους και
του στρες
τη δημιουργία φιλίας με άλλες μαμάδες και μωρά, μειώνοντας έτσι τον κίνδυνο κατάθλιψης μετά τον τοκετό